usein kysyttyä

1.​ HALUAMME ALOITTAA

MITEN ALOITAMME MYYNNIN?

Nimetkää yhteyshenkilö (yli 18v.). Ryhmän rekisteröinti tapahtuu kolmessa vaiheessa verkkosivullamme. Kun olette antaneet kaikki tiedot ja tallentaneet ryhmän, voitte aloittaa! Lähetämme aloituspaketin yhteyshenkilölle, kun ryhmä on rekisteröitynyt.

MIKÄ ALOITUSPAKETTI ON JA MITÄ SE SISÄLTÄÄ?

Aloituspaketissa on tuotekuvastoja sekä  tuotepaketti, josta voitte arvioida kokojemme suuruuden. Tämän kaiken voitte ottaa myydessänne mukaan. Paketti saapuu aikaisintaan seitsemän työpäivän kuluttua rekisteröitymisestä. Saatte pitää aloituspaketin maksutta, kun myynti on saatettu loppuun!

MITÄ MAKSUTON ALOITUSPAKETTI TARKOITTAA?

GUTZ tarjoaa aina ainutlaatuisen maksuttoman aloituspaketin, joka sisältää myyntiä harjoittaville koululuokille, joukkueille ja järjestöille näytepaketin, jonka avulla voitte arvioida kokojemme suuruuden. On tärkeää, että myyjät ja asiakkaat voivat nähdä ja tunnustella tuotteita ja niiden kokoja sekä laatua.

Saatte pitää ensimmäisen näytepaketin maksutta, kun myynti on saatettu loppuun. Luokka/joukkue voi halutessaan tilata ylimääräisiä näytepaketteja hintaan 15 euroa/tuotepaketti.

2. OLEMME ALOITTANEET

MITEN KIRJAUDUN SISÄÄN?

Kun yhteyshenkilö on luonut joukkueen, hän näkee joukkueen sivulla yksilöllisen rekisteröintilinkin, jonka hän jakaa joukkueensa jäsenille. Jäsenet rekisteröityvät myyjiksi tämän linkin kautta, ja saavat omat kirjautumistunnuksensa.  Yhteyshenkilö kirjautuu joukkueen hallintasivuille omalla sähköpostiosoitteellaan ja itse valitsemallaan tai GUTZilta saamallaan salasanalla. Yhteyshenkilö voi myös itse rekisteröityä myyjäksi linkin kautta.

MITEN MYYN JA TILAAN?

Kirjaudu sisään myyjänä ja jaa kaikille tutuillesi kätevä NETTIKAUPPALINKKI, sitä kautta he voivat itse syöttää tilauksensa järjestelmään. Saat viestin, kun sinulle on tilaus, ja käyt vain hyväksymässä sen, niin se on valmis. Jos saat tilauksia muuta kautta, niin kirjaat ne yhtä helposti järjestelmään myyjäsivujesi kautta.

Muista itsekin käydä kurkistamassa nettikauppaan, sieltä löytyy kuvastoakin suurempi valikoima, muun muassa erikoiseriä ja suosittuja tuotteita edellisvuoden mallistostamme!

ENTÄ JOS UNOHDAN SALASANAN?

Yhteyshenkilö: Klikkaa kotisivujemme ”Kirjaudu sisään”-kohdasta ”Unohditko salasanasi?”

Myyjä: ota yhteyttä info@gutz.fi, niin annamme sinulle uuden salasanan.

Älä rekisteröidy uudelleen, sillä silloin sinulla on kaksi eri tiliä, ja sinun tarvitsee kirjautua molempiin, jos saat tilauksia ostajan linkin kautta.

ONKO YHTEYSHENKILÖLLE OLEMASSA OHJEKIRJETTÄ?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka lähettää halutessasi sinulle ohjekirjeen sähköpostilla.

MIKSI MINUN ON ANNETTAVA HENKILÖTUNNUKSENI?
GUTZ antaa aina yhteyshenkilölle 30 päivän luoton. Vastaat yhteyshenkilönä GUTZille suoritettavista maksuista.
SAAMMEKO MYYDÄ GUTZ-TUOTTEITA KAUEMMIN KUIN KOLME VIIKKOA?
Kyllä, jos niin haluatte. GUTZ suosittelee kuitenkin, että pidätte kampanjan mahdollisimman lyhyenä ja tehokkaana. Muistakaa, että asiakkaat haluavat saada tavaransa mahdollisimman pikaisesti! Jos haluatte muuttaa myyntiaikaa, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun.

3. SAIMME MYYNNIN VALMIIKSI

MITEN TEEMME TILAUKSEN?

Kehotamme, että myyjät jakavat ensisijaisesti uutta nettikauppalinkkiä ostajille, mutta myyjä voi myös kirjautua portaaliin osoitteessa gutz.fi ja kirjata tilauksia siellä. Kun kaikki tilaukset on kirjattu, yhteyshenkilö lähettää koko ryhmän tilauksen GUTZille. Muistakaa tarkistaa, että myös toimitusosoite täsmää.

MITEN NÄEN, mitä ja KUINKA PALJON KUKIN MYYJÄ ON MYYNYT?

Yhteyshenkilön hallintasivuilta löytyy MYYJÄYHTEENVETO- välilehti, josta löydätte erittelyn.

MILLOIN JA MITEN TILATUT TUOTTEET TOIMITETAAN?

Tilaus toimitetaan kahden viikon kuluessa siitä, kun luokka, joukkue tai seura on päättänyt myynnin ja vahvistanut tilauksen meille. Gutz toimittaa tuotteet PostNordin välityksellä suoraan yhteyshenkilölle. Tuotteet toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseen arkipäivisin klo 08.00–16.00. Kaikista toimituksista ilmoitetaan ennalta tekstiviestillä.

MITEN TOIMITUS ON PAKATTU?
Jos olette myyneet 175 pakettia tai enemmän, tilaus pakataan aina myyjäkohtaisesti. Kun tavarat on toimitettu yhteyshenkilölle, hänen on helppo jakaa paketit myyjille. Jos tilaus sisältää alle 175 pakettia, toimitus pakataan yhtenä pakettina ja yhteyshenkilö voi itse jakaa tuotteet myyjäkohtaisesti.
VOINKO SEURATA TOIMITUSTA?

Lähetämme sähköpostiviestin, kun tavarat lähtevät GUTZin varastosta. Viesti sisältää seurantanumeron, jolla lähetystä voi seurata. Toimituksen seuraaminen sujuu helposti PostNordin sovelluksella tai heidän verkkosivustollaan, http://www.postnord.fi/.

MITÄ RAHTI MAKSAA?
Rahti maksaa 75 pakettiin saakka 20 euroa.
Rahti maksaa 76–174 paketista 30 euroa.
175 pakettia tai enemmän = maksuton rahti!
MITEN ME MAKSAMME?

GUTZ lähettää yhteyshenkilölle laskun kun toimitus lähtee GUTZIN varastolta. Laskun maksuehto on 30 päivää.

MITEN VAIHTOJEN JA PALAUTUSTEN SUHTEEN TOIMITAAN?

Toimituksen yhteydessä toimitetaan mahdollisia palautuksia varten palautuspakkaus ja palautuslomake. Kootkaa kaikki palautukset YHTEEN toimitukseen, sillä teillä on yksi (1) maksuton palautuspostimaksu. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun, he auttavat parhaiten. Mahdolliset palautukset ja vaihdot on tehtävä 30 päivän kuluessa toimituksesta. Lisätietoja löydätte toimituksen mukana tulleessa kirjekuoressa.

MITEN REKLAMAATIOIDEN SUHTEEN TOIMITAAN?
Pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos tavara on mennyt rikki tai ei muuten ole luvatun tasoinen. Saatte luonnollisesti uuden tuotteen täysin veloituksetta.

4. MUUT KYSYMYKSET

PALJONKO ANSAITSEMME?

Kun myytte 20€ maksavan paketin, saatte 5€.