usein kysyttyä
–
1. HALUAMME ALOITTAA
MITEN ALOITAMME MYYNNIN?
Nimetkää yhteyshenkilö (yli 18v.). Ryhmän rekisteröinti tapahtuu kolmessa vaiheessa verkkosivullamme. Kun olette antaneet kaikki tiedot ja tallentaneet ryhmän, voitte aloittaa! Lähetämme aloituspaketin yhteyshenkilölle, kun ryhmä on rekisteröitynyt.
MIKÄ ALOITUSPAKETTI ON JA MITÄ SE SISÄLTÄÄ?
Aloituspaketissa on tuotekuvastoja sekä kaksi tuotepakettia, josta voitte arvioida kokojemme suuruuden. Tämän kaiken voitte ottaa myydessänne mukaan. Paketti saapuu aikaisintaan seitsemän työpäivän kuluttua rekisteröitymisestä. Saatte pitää aloituspaketin (arvo: 40 euroa) maksutta, kun myynti on saatettu loppuun!
MITÄ MAKSUTON ALOITUSPAKETTI TARKOITTAA?
GUTZ tarjoaa aina ainutlaatuisen maksuttoman aloituspaketin (arvo 40€), joka sisältää myyntiä harjoittaville koululuokille, joukkueille ja järjestöille kaksi näytepakettia, jonka avulla voitte arvioida kokojemme suuruuden. On tärkeää, että myyjät ja asiakkaat voivat nähdä ja tunnustella tuotteita ja niiden kokoja sekä laatua.
Saatte pitää ensimmäisen aloituspaketin maksutta, kun myynti on saatettu loppuun. Luokka/joukkue voi halutessaan tilata ylimääräisiä paketteja hintaan 15 euroa/tuotepaketti.
2. OLEMME ALOITTANEET
MITEN KIRJAUDUN SISÄÄN?
Kun yhteyshenkilö on luonut joukkueen, hän näkee joukkueen sivulla yksilöllisen rekisteröintilinkin, jonka hän jakaa joukkueensa jäsenille. Jäsenet rekisteröityvät myyjiksi tämän linkin kautta, ja saavat omat kirjautumistunnuksensa. Yhteyshenkilö kirjautuu joukkueen hallintasivuille omalla sähköpostiosoitteellaan ja itse valitsemallaan tai GUTZilta saamallaan salasanalla. Yhteyshenkilö voi myös itse rekisteröityä myyjäksi linkin kautta.
MITEN KIRJAUDUN SOVELLUKSEEN?
Sovellus on myyjille tarkoitettu työkalu. Myyjät kirjautuvat rekisteröintilinkin kautta saamallaan käyttäjätunnuksella ja siellä itse valitsemallaan salasanalla. Yhteyshenkilö voi kirjautua joukkueen hallintasivuille ainoastaan verkkosivuillamme. Sovelluksesta voit löytää lisää sen toimintoja koskevia kysymyksiä ja vastauksia.
MISTÄ GUTZ-SOVELLUKSEN VOI LADATA?
Sovellus on saatavilla sekä Android- , että iOS-laitteisiin. Voit ladata sovelluksen maksutta laitteiden omista sovelluskaupoista (App Store sekä Google Play).
KUKA VOI KÄYTTÄÄ SOVELLUSTA?
Sovellus on tarkoitettu niille, jotka toimivat tuotteiden myyjinä. Kun myyntikausi on päättynyt, et voi enää kirjautua sovellukseen. Sovelluksesta löydät lisää sen toimintoja koskevia kysymyksiä ja vastauksia.
ENTÄ JOS UNOHDAN SALASANAN?
Klikkaa kotisivujemme ”Kirjaudu sisään”-kohdasta ”Unohditko salasanasi?”
ONKO YHTEYSHENKILÖLLE OLEMASSA OHJEKIRJETTÄ?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka lähettää halutessasi sinulle ohjekirjeen sähköpostilla.
MIKSI MINUN ON ANNETTAVA HENKILÖTUNNUKSENI?
SAAMMEKO MYYDÄ GUTZ-TUOTTEITA KAUEMMIN KUIN KOLME VIIKKOA?
3. SAIMME MYYNNIN VALMIIKSI
MITEN TEEMME TILAUKSEN?
Kehotamme, että myyjät käyttävät ensisijaisesti sovellusta, mutta he voivat myös kirjautua portaaliin osoitteessa gutz.fi ja kirjata tilauksia siellä. Tilaukset voi myös jättää yhteyshenkilölle, joka puolestaan kirjaa ne joukkueen hallintasivujen kautta. Kun kaikki tilaukset on kerätty, yhteyshenkilö lähettää koko ryhmän tilauksen GUTZille. Muistakaa tarkistaa, että myös toimitusosoite täsmää.
MITEN NÄEN, mitä ja KUINKA PALJON KUKIN MYYJÄ ON MYYNYT?
Joukkueen TILAUKSENI-sivulla on tilauksen kohdalla kuorma-autokuvake, josta voit tulostaa yhteenvedon, kun tilaus on lähtenyt varastostamme.
MILLOIN JA MITEN TILATUT TUOTTEET TOIMITETAAN?
Tilaus toimitetaan kahden viikon kuluessa siitä, kun luokka, joukkue tai seura on päättänyt myynnin ja vahvistanut tilauksen meille. Gutz toimittaa tuotteet PostNordin välityksellä suoraan yhteyshenkilölle. Tuotteet lähetetään yrityspakettina ja toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseen arkipäivisin klo 08.00–16.00. Kaikista toimituksista ilmoitetaan ennalta tekstiviestillä.
MITEN TOIMITUS ON PAKATTU?
VOINKO SEURATA TOIMITUSTA?
MITÄ RAHTI MAKSAA?
Rahti maksaa 76–174 paketista 30 euroa.
175 pakettia tai enemmän = maksuton rahti!
MITEN ME MAKSAMME?
GUTZ lähettää yhteyshenkilölle laskun kun toimitus lähtee GUTZIN varastolta. Laskun maksuehto on 30 päivää.
MITEN VAIHTOJEN JA PALAUTUSTEN SUHTEEN TOIMITAAN?
Toimituksen yhteydessä toimitetaan mahdollisia palautuksia varten palautuspakkaus ja palautuslomake. Kootkaa kaikki palautukset YHTEEN toimitukseen, sillä teillä on yksi (1) maksuton palautuspostimaksu. Ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun, he auttavat parhaiten. Mahdolliset palautukset ja vaihdot on tehtävä 30 päivän kuluessa toimituksesta. Lisätietoja löydätte toimituksen mukana tulleessa kirjekuoressa.
MITEN REKLAMAATIOIDEN SUHTEEN TOIMITAAN?
4. MUUT KYSYMYKSET
PALJONKO TIENAAMME?
Kun myytte 20€ maksavan paketin, saatte 5€.